Vol betrokken kinderen en gedreven leraren

Missie en visie Wij zijn OBS Weisterbeek. Ontdek waarom we doen wat we doen en wat ons drijft om kinderen zich optimaal te laten ontwikkelen.
Verder lezen

Ons onderwijs Lees alles over hoe wij het onderwijs op onze school inrichten. Wij geven elk kind de ruimte om zich te ontwikkelen.
Verder lezen

Veilige school Ontdek hoe wij er samen voor zorgen dat onze school een veilige plek is voor iedereen.
Verder lezen

Gezonde school Onze school is een gezonde school. Lees hier wat dat betekent en hoe we dat samen realiseren.
Verder lezen

Ons team Maak kennis met het enthousiaste team van OBS Weisterbeek. Zij staan elke dag klaar voor alle kinderen.
Verder lezen

Werken bij OBS Weisterbeek Kom jij werken of stagelopen bij OBS Weisterbeek?
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Onze school is samen met andere Dynamiekbasisscholen uit de buurt onderdeel van Dynamiek Scholengroep. Dynamiek Scholengroep werkt vanuit onderwijsvernieuwing richting het best mogelijke én passende onderwijs voor ieder kind.